Livrari si returnari
Livrare
Pachetele sunt in general expediate in decurs de 2 zile de la primirea comenzii si stabilirea detaliilor livrarii prin curierul rapid Fan Curier, atribuindu-se un numar de inregistrare al transportului. Daca cereti acest lucru el va poate fi transmis prin e-mail.
Taxa de transport include impachetarea si trimiterea pachetului cat si costurile de livrare in orasele cu 0 km exteriori. Taxa de impachetare este fixa, dar costul transportului poate diferi in funtie de greutatea pachetului. Va sfatuim sa centralizati produsele intr-o singura comanda. Daca se vor lansa doua comenzi, taxele de transport vor fi aplicate separat pentru fiecare comanda in parte. Siguranta pachetelor nu tine de noi si estre trimis pe raspunderea dumneavoastra, totusi vor fi luate masuri suplimentare de siguranta in special pentru siguranta pachetelor fragile.
Pachetele sunt bine proportionate si bine protejate cu folii de protectie si cartoane suplimentare acolo unde este cazul.
Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0748.01.21.20. Colegii nostri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Premiumtools.ro
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.
Când iti poti ridica produsele comandate?
A doua zi in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, pana la ora 15:00.
Marti, in cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 pana luni, ora 15:00.
Returnari
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Premiumtools.ro:
· Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit
· Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
· Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
· Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
· Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
· Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese