LIVRARE


Costuri de livrare

      A.  Gratuit

• la comenzi cu valoare mai mare sau egala cu 500 lei

• daca ridicati comanda din showroom-ul nostru, in cazul in care exista aceasta posibilitate produse care au marcajul transport gratuit

     B.  25 lei - la comenzi sub 500 lei, cu destinatia in raza de acoperire a firmei de curierat(taxa de transport include impachetarea si trimiterea pachetului cat si costurile de livrare in orasele cu 0 km exteriori.)

     C.  Exceptii: costul transportului poate diferi in funtie de greutatea pachetului.

Modalitati de livrare

      A.  Prin curier rapid, cu livrare in 24-48 ore pentru comenzile plasat in intervalul luni-joi (pana la ora 15:00).

*Comenzile plasate in weekend (inclusiv vineri) se vor livra urmatoarea saptamana.

      B. Cu ridicare din showroom-ul nostru dupa acceptarea comenzii, in 24-48 ore, dupa ce vi se confirma telefonic sau prin e-mail ca puteti veni sa ridicati comanda.

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea Comenzile mele.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0748.01.21.20.

Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Termen de livrare

Termenul estimat de livrare variaza in medie intre 2 si 14 zile lucratoare din momentul primirii comenzii, in functie de disponibilitatea produselor. Termenul estimat de livrare este mentionat in pagina fiecarui produs. In cazul in care intr-o comanda exista produse cu termen de livrare diferit, termenul de livrare va fi cel al produsului cu cel mai mare termen de livrare.

Nu se fac livrari sambata si duminica.

Teritoriul de livrare

Produsele se expediaza doar pe teritoriul Romaniei, in limita ariilor acoperite de firma de curierat.


RETUR


Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta.

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs comandat, il puteti returna, in conditiile detaliate mai jos.

Termene

Termen de retur: 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia dumneavoastra a produselor pe care doriti sa le returnati.

Termen de restituire a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea de catre Premium tools a produselor returnate.

Aplicare

Dreptul de retragere/retur se aplica numai cumparatorilor persoane fizice. Cumparatorii care utilizeaza produsele in scop profesional, societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderile individuale, intreprinderile familiale sau altele asemanatoare nu beneficiaza de acest drept.

Cum faceti returul

1.       Ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna, prin e-mail, telefonic sau utilizand formularul de retur.

2.       Completati  formularul de retur. In acest formular veti completa, printre altele, informatii privitoare la produsele pe care doriti sa le returnati, banca si contul bancar in care va fi rambursata valoarea produselor returnate.

3.       Puneti produsele de returnat intr-un colet, impreuna cu formularul de retur. Va rugam sa impachetati produsele astfel incat sa fie protejate cat mai bine.

4.       Trimiteti coletul catre noi, folosind o firma de curierat.

5.       Adresa de retur : Str. Enachita Vacarescu Nr.115, Constanta, jud. Constanta. Returul se poate face de luni pana vineri intre orele 8.30-17.30. 

 

Costurile transportului returnarii

Costurile transportului produselor returnate va fi suportat de dumneavoastra.

! Important: va rugam sa nu ne trimiteti produsele returnate folosind plata ramburs, intrucat nu vom accepta receptionarea lor. Restituirea contravalorii produselor returnate se face prin virament bancar, doar dupa ce verificam starea produselor returnate.

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se ramburseaza acopera doar sume pe care le-ati platit si cuprind:

Valoarea produselor, platita de dvs. prin comanda initiala

Costurile livrarii initiale a produselor, in cazul in care aceste costuri au fost suportate de dumneavoastra.

Modalitate de rambursare:

1. RAMBURS

Dacă alegeți ramburs este necesar să trimiteți produsul în ambalajul original și să suportați cheltuielile de transport. Nu uitați ca înainte de a cere acest lucru să vă asigurați că produsul respectă toate condițiile stipulate mai sus.

Vom returna banii în contul specificat în formularul de retur sau direct pe card dacă ați achitat online. Banii vor fi vizibili în contul dvs în maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea cererii de retur.

Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intram in posesia produselor returnate.

2. VOUCHER

Dacă alegeți voucher, acesta va avea valoarea comenzii inițiale și va fi valabil pentru o perioadă de un 1 an de zile.

 

Exceptari de la returnare si rambursare

Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Produsele returnate trebuie să poată fi revandute ca produse noi.

 

Produse care nu sunt acceptate la retur:

·         produse care prezinta modificari fizice, sunt deteriorate, prezinte urme de uzura sau semne de folosire sau utilizare si/sau interventii neautorizate, zgarieturi, ciobituri sau lovituri sau socuri mecanice/electrice etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

·         au ambalajul deteriorat sau incomplet.

·         au accesorii, componente sau documente lipsa (dintre cele cu care a fost livrat produsul).

·         au fost livrate impreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare.

·         au facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este pentru produse care nu faca parte din stocul curent al Vanzatorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans).

·         au fost personalizate sau confectionate special pentru dumneavoastra, la cererea dumneavoastra.

De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

 

Baza legala a returnarii

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
Pentru alte informatii referitoare la returnarea produselor, va rugam sa cititi si pagina Termeni si conditii, care constituie contractul la distanta.