In perioada 9 septembrie - 30 noiembrie 2024, clientii care achizitioneaza produse Milwaukee® in valoare de minim...
MAREA LOTERIE MILWAUKEE
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „Marea Loterie MILWAUKEE®”
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Campania „Marea Loterie MILWAUKEE®” (in continuare „Campania”) este organizata in numele Techtronic Industries Eastern Europe sp. z o. o. de catre Techtronic Industries Romania S.R.L., societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Soseaua Pipera 43, Cladirea A, etaj 5, numar de inregistrare Registrul Comertului J40/1082/2024, avand CUI RO39950332, denumita in continuare „Organizator”.
1.2. Campania se desfasoara prin intermediul CREATE DIRECT S.R.L. (denumita in continuare „Agentia responsabila cu implementarea”), cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. 13351917, care va desfasura urmatoarele activitati:
- Proceseaza documentele trimise de participantii la Campanie;
- Administreaza baza de date ce contine toate inscrierile in Campanie
- Organizeaza tragerile la sorti saptamanale, lunare precum si tragerea la sorti finala asa cum este mentionat in Sectiunea 8;
- Contacteaza castigatorii;
- Expediaza catre castigatori toate premiile campaniei;
- Raspunde solicitarilor participantilor la campanie prin linia telefonica de Infoline 021.207.00.07 si la adresa email [email protected].
Si prin intermediul agentiei Unique One sp. z o.o (denumita in continuare „Agentia responsabila cu implementarea”), cu sediul in Varsovia, Str. Niedźwiedzia 2a, 02-737, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. KRS 0000061512, cod fiscal 521-31-04-542. Agentiile vor fi denumite in mod colectiv „Agentiile”.
SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI SI TEMEIUL LEGAL
- Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament (in continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii la Campanie (in continuare „Participantii”) si pentru toate entitatile implicate.
- Campania este organizata in conformitate cu urmatoarele prevederi legale: Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.
- Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator astfel:
1. pe website-ul www.loteriamilwaukee.ro (in continuare ”Site-ul Campaniei”),
2. printr-o solicitare adresata Organizatorului la sediul sau indicat la punctul 1.1.
- Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, oricand pe durata desfasurarii acesteia, cu conditia instiintarii prealabile a publicului. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin publicarea Regulamentului in forma actualizata, pe Site-ul Campaniei, cu cel putin 24 ore inainte ca acestea sa intre in vigoare.
- Orice modificare adusa Regulamentului, va fi supusa procedurii de autentificare de catre un notar public si va face parte integranta din Regulament prin publicarea actului aditional de modificare pe Site-ul Campaniei. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt publicate pe Site-ul Campaniei, conform celor de mai sus.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
1. Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, online pe website ul www.loteriamilwaukee.ro, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2. Campania se desfasoara in perioada 9 septembrie 2024, ora 00:00:01 - 30 noiembrie 2024, ora 23:59:59 inclusiv (in continuare ”Perioada Campaniei”).
3. Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv in perioada mentionata la art. 3.2.
4. Inainte de inceperea Campaniei si dupa incetarea acesteia, indeplinirea conditiilor mentionate in Regulament nu mai confera dreptul de a participa la Campanie.
SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
- La Campanie participa toate produsele marca MILWAUKEE® achizitionate de la dealerii autorizati listati in ANEXA 2 a prezentului regulament.
- Bonul fiscal sau factura fiscala ce atesta achizitia produselor MILWAUKEE® in Perioada Campaniei, trebuie sa aiba valoarea minima de 2500 RON (TVA inclus). Documentele ce dovedesc achizitia trebuie pastrate intregi si nedeteriorate. Pierderea sau deteriorarea acestora, in orice mod, va duce la invalidarea premiului in cazul unui castig. In cazul in care pe bonul fiscal / factura fiscala inscrisa in Campanie nu apare denumirea in clar a produsului participant, Participantul va trebui sa faca dovada si cu ambalajele produselor MILWAUKEE® achizitionate pe bonul respectiv.
- Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
- Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru Campanie.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE INSCRIERE
1. In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, sau persoane juridice printr-un reprezentant - persoana fizica cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
2. Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
3. Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
i. Persoanele care nu respecta Sectiunea 5.1;
ii. Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
iii. Angajati ai Agentiei sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
iv. Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie sau dovedirii indeplinirii conditiilor de participare la Campanie, are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordarii premiilor in cazul Castigatorilor.
5. In situtia in care sunt identificate persoane care incalca prevederile Regulamentului, prin influentarea sau facilitarea castigarii premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor castigate si de a se adresa instantelor judecatoresti si organelor de cercetare penala competente in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.
6. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Conditii privind inscrierea in Campanie: Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
i. Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
ii. Participantul trebuie sa achizitioneze cel putin un produs in valoare de minim 2500 RON, sau mai multe produse MILWAUKEE® pe acelasi bon fiscal / factura fiscala in valoare de minim 2500 RON, in perioada Campaniei si sa poata face dovada de achizitie;
iii. Pentru fiecare 2500 RON, Participantul va primi 1 SANSA la tragerea la sorti (1 bilet de loterie). In cazul in care suma totala de achizitie depaseste 2500 RON, Participantul va primi un numar de bilete de loterie corespunzator unui multiplu de 2500 RON, rotunjit in jos la numarul intreg. Exemplu de calcul: 1500 RON = 0 bilete de loterie; 2600 RON = 1 bilet de loterie; 5100 RON = 2 bilete de loterie; 7450 RON = 2 bilete de loterie; 8000 RON = 3 bilete de loterie;
iv.Participantul se va inscrie in Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal sau factura fiscala ce atesta achizitia Produselor Participante prin accesarea website-ului www.loteriamilwaukee.ro, cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la art. 6.2 de mai jos;
v. Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
vi. Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in retelele de telefonie mobila disponibile pe teritoriul Romaniei si o adresa de email valida;
vii. Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon si aceeasi adresa de email;
viii. Acelasi numar de bon fiscal sau factura fiscala poate fi transmis o singura data si numai prin modalitatea prevazuta la art. 6.2., indiferent de numarul de produse participante regasite pe bonul fiscal/factura fiscala;
ix. Participantul va putea sa aleaga sa se inscrie in cadrul Campaniei ca persoana fizica sau ca persoana juridica; in ambele variante participarea la Campanie se va face exclusiv prin accesarea website-ului www.loteriamilwaukee.ro, prin atasarea unei fotografii (scan) a documentului de achizitie (bon fiscal sau factura fiscala) si prin completarea corecta a formularului de inscriere, ce va contine urmatoarele campuri:
1) Pentru Persoane Fizice
- campul obligatoriu corespunzator numelui si prenumelui Participantului;
- campul obligatoriu corespunzator numarului documentului fiscal care atesta achizitia in Perioada Campaniei a produsului/produselor participante;
- campul obligatoriu al adresei de email cu care participa la Campanie
- campul obligatoriu corespunzator datei documentului fiscal sub formatul zz/ll/aaaa care atesta achizitia in Perioada Campaniei a produselor participante;
- campul obligatoriu corespunzator numarului de telefon mobil, in format national de 10 cifre, la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei promotionale si ulterior pe intreaga durata a procesului de validare a premiului, dar si pentru intrarea in posesia Premiului, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom si Digi;
- campul obligatoriu pentru inrcarcarea fotografiei dovezii de achizitie;
- camp obligatoriu de confirmat de catre participant, avand urmatorul continut: Am citit si sunt de acord cu Regulamentul Campaniei;
- camp obligatoriu de confirmat de catre participant, avand urmatorul continut: ,,Am luat la cunostinta Informarea privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal, ce constituie anexa 1 la Regulamentul Campaniei;
- campul optional corespunzator industriei in care activeaza participantul la campanie;
- camp optional de confirmare abonare newsletter HEAVY DUTY NEWS.
2) Pentru Persoane Juridice
- campul obligatoriu corespunzator numelui companiei pe care o reprezinta
- campul obligatoriu corespunzator numarului de TVA al companiei
- campul optional corespunzator industriei in care activeaza compania
- campul obligatoriu corespunzator numelui si prenumelui Participantului ce reprezinta compania in aceasta Campanie;
- campul obligatoriu corespunzator numarului documentului fiscal care atesta achizitia in Perioada Campaniei a produsului/produselor participante;
- campul obligatoriu corespunzator datei documentului fiscal sub formatul zz/ll/aaaa care atesta achizitia in Perioada Campaniei a produselor participante;
- campul obligatoriu corespunzator numarului de telefon mobil, in format national de 10 cifre, la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei promotionale si ulterior pe intreaga durata a procesului de validare a premiului, dar si pentru intrarea in posesia Premiului, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom si Digi;
- campul obligatoriu pentru incarcarea fotografiei dovezii de achizitie
- camp obligatoriu de confirmat de catre participant, avand urmatorul continut: Am citit si sunt de acord cu Regulamentul Campaniei:
- camp obligatoriu de confirmat de catre participant, avand urmatorul continut:,,Am luat la cunostinta Informarea privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal, ce constituie anexa 1 la Regulamentul Campaniei”.
- camp optional de confirmare abonare newsletter HEAVY DUTY NEWS
- camp obligatoriu de confirmare ca participantul are dreptul legal de a reprezenta societatea la aceasta Campanie.
6.2.2. Participantul trebuie sa pastreze documentul fiscal in original si nedeteriorat. Documentul fiscal trebuie sa ateste achizitia produselor participante in perioada de desfasurare a Campaniei iar valoarea minima a achizitiei trebuie sa fie de 2500 RON.
6.2.3. Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de raspuns:
• Dorim sa te informam ca inscrierea ta, documentul cu numarul …, pentru campania „Marea Loterie MILWAUKEE®” a fost inregistrata si este in asteptarea verificarii.
• Te vom informa despre starea verificarii si numarul biletelor tale de loterie prin e-mail.
• Nu uita, pastreaza dovada de achizitie inscrisa in loterie.
• Daca ai intrebari, viziteaza sectiunea „Intrebari Frecvente” pe site-ul loteriei sau scrie la adresa [email protected]
• Toate cele bune si iti dorim cat mai multe castiguri!
6.2.4. Pentru ca inregistrarea sa fie valida, participantul trebuie sa urmeze pasii de mai sus si sa indeplineasca conditiile stipulate in prezentul Regulament.
6.2.5 Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte/incomplete poate duce la imposibilitatea de inscriere si participare in Campanie sau la imposibilitatea contactarii in caz de castig, precum si la invalidarea participarii si neacordarea premiului castigat. Prin urmare, Participantii sunt exclusiv responsabili de completarea corecta si completa a campurilor din formular.
6.2.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga inscrierile in Campanie, orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare a Campaniei se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.
6.2.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a promotiei pentru a preveni eventuale tentative de fraudare. In cazul in care un numar de telefon atrage atentia prin numarul excesiv de participari, posesorul numarului de telefon de pe care s-au facut aceste inregistrari va fi contactat si i se va solicita sa faca dovada bonurilor/facturilor de achizitie a produselor participante. In cazul in care participantul refuza sa faca dovada bonurilor/facturilor fiscale pe baza carora s-a inscris in promotie, acestuia i se va bloca accesul in cadrul promotiei si i se vor anula participarile anterioare.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
In cadrul Campaniei se vor acorda urmatoarele premii:
MARELE PREMIU : FORD TRANSIT COURIER VAN TREND L1, 1.0 ECOBOOST (74 KW/100 K)
Valoarea marelui premiu: 20.468 EUR (TVA inclus) 1,355.41
• Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor castigate.
• In cadrul prezentei Campanii participantul poate castiga un singur premiu la fiecare tragere la sorti: 1 premiu saptamanal, 1 premiu lunar si marele premiu pentru fiecare document fiscal valid.
• Premiile vor fi acordate dupa validarea castigatorilor, iar acest lucru se va realiza dupa verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor si dupa verificarea indeplinirii de catre castigatori a tuturor conditiilor mentionate in Regulament.
• Premiile pot fi revendicate si expediate doar pe teritoriul Romaniei.
• In cazul in care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
8.1 Premiile oferite in cadrul acestei Campanii, se vor acorda prin 12 trageri la sorti saptamanale, 3 trageri la sorti lunare si 1 tragere la sorti finala.
La tragerile la sorti saptamanale se vor trage la sorti 20 de castigatori si 40 de rezerve.
La tragerile la sorti lunare se vor trage la sorti 10 castigatori si 20 de rezerve.
La tragerea la sorti finala se va trage la sorti 1 castigatori si 3 rezerve.
8.1.1. Tragerile la sorti sunt programate astfel:
• Tragerile la sorti saptamanale:
- 20.09.2024
- 27.09.2024
- 04.10.2024
- 11.10.2024
- 18.10.2024
- 25.10.2024
- 01.11.2024
- 08.11.2024
- 15.11.2024
- 22.11.2024
- 29.11.2024
- 06.12.2024
• Tragerile la sorti lunare:
- 04.10.2024
- 08.11.2024
- 06.12.2024
• Tragerea la sorti finala (Marele Premiu): 06.12.2024
8.1.2. Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR
✓ Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia responsabila cu implementarea va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
✓ Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 18:00, de 3 ori in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 zile lucratoare se va trece la contactarea rezervelor.
✓ Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
▪ In cadrul apelului, Participantului desemnat castigator i se va solicita sa:
1. Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, localitatea si judetul de resedinta, adresa de livrare, adresa de e-mail si CNP (codul numeric personal se solicita castigatorilor de premii cu valoarea de peste 600 lei).
2. Trimita urmatoarele documente:
Pentru participantii persoane fizice:
✓ copie/poza document fiscal in termen de 3 zile de la momentul incheierii convorbirii telefonice;
✓ copie/poza carte de identitate.
Pentru participantii persoane juridice:
✓ copie/poza document fiscal in termen de 3 zile de la momentul incheierii convorbirii telefonice;
✓ copie/poza carte de identitate;
✓ declaratie pe proprie raspundere ca are dreptul sa reprezinte compania in aceasta Campanie.
3. Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Agentia responsabila cu implementarea. Participantul va primi prin email un link securizat ce se va genera dupa finalizarea apelului.
4. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.
5. Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de la primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
6. In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
✓ In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un e-mail cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal, respectiv copia/poza CI in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de la primirea link-ului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
✓ Participantul va primi un email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
• Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/invalid) in termen de maxim 3 zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
• Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui Participant sa faca dovada participarii prin prezentarea in original a bonurilor fiscale (si ambalajelor produselor participante achizitionate, dupa caz) ale caror numere au fost inscrise in Campanie. Eventualele costuri ce apar in aceasta situatie (ca de ex. dar fara a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicata de catre Participant, precum si costul inapoierii bonului la Participant dupa verificare) sunt suportate de catre Organizator.
• Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigatori, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
• Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
• Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea numelui si prima litera a prenumelui acestora precum si numele orasului pe www.loteriamilwaukee.ro intr o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data validarii tuturor castigatorilor.
• Premiile constand in produse fizice din cadrul Campaniei vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data publicarii castigatorilor pe www.loteriamilwaukee.ro.
• Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.
• In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii sau castigatorii refuza semnarea procesului verbal, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
• Premiile vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal, in doua exemplare, semnat si completat de castigatori. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator sau de a furniza informatii necesare predarii premiului conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
• Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu premiile castigate, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
• Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (achizitia Produselor participante, contravaloarea accesului la internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc.).
SECTIUNEA 11. LIMITAREA RASPUNDERII
• Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului in cauza din Campanie si sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
• In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitive.
• Organizatorul si Agentiile nu au nicio obligatie in a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in Regulament. Responsabilitatea Organizatorului si Agentiilor cu privire la acordarea premiilor este limitata conform prevederilor Regulamentului.
• Organizatorul nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:
• Pierderea documentului fiscal.
• Documente fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului.
• Lipsa produselor participante din magazine.
• Inscrierile online care nu contin toate campurile obligatorii.
• Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau continutului acestora.
• Eventualele dispute legate de numarul de telefon inscris in Campanie.
• Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului.
• Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator.
• Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament.
• Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc.) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie.
• Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens.
• Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie.
• Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
• Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat).
• Organizatorul nu este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre castigator si de starea predarii premiului catre curier in scopul livrarii catre castigator.
• Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 13. INCETAREA/INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
• Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna in mod semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp publicul cu privire la intreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.
• Campania poate inceta, inainte de implinirea perioadei prevazute in Regulament, in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, precum si in cazul schimbarii cadrului legislativ de asa natura incat sa afecteze organizarea si desfasurarea Campaniei.
• Forta majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi prevazut, evitat, controlat sau remediat de catre Organizator si care are drept consecinta imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament.
• Forta majora exonereaza de orice raspundere pe Organizator, acesta neputand a fi tinut raspunzator pentru eventualele prejudicii fizice, materiale si/sau morale create Participantilor, Castigatorilor sau oricaror persoane terte sau participante in organizarea Campaniei, urmare a interventiei cazului de forta majora.
• Daca va invoca forta majora, Organizatorul va comunica acest aspect Participantilor in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloacele de comunicare disponibile.
SECTIUNEA 14. SESIZARI SI LITIGII
• Participantii pot depune sesizari sau reclamatii in legatura cu desfasurarea Campaniei prin posta la adresa Organizatorului Bucuresti, Soseaua Pipera 43, Cladirea A, etaj 5 sau prin adresa de email [email protected] pana la data de 15.12.2024, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Sesizarile vor fi solutionate in termen de 30 de zile de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
• Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
• nume si prenume, domiciliul/resedinta sau numar de telefon/adresa de e-mail, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
• prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza sesizarea/reclamatia.
• Organizatorul si Agentia nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor sesizari/reclamatii care sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
• Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Marea Loterie MILWAUKEE®” (“Campania”) - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre: Techtronic Industries Eastern Europe sp. z o. o. prin Techtronic Industries Romania S.R.L, (denumita in continuare "Operatorul"), prin intermediul Unique One sp. z o.o (denumita in continuare „Agentia responsabila cu implementarea”), cu sediul in Varsovia, Str. Niedźwiedzia 2a, 02-737, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. KRS 0000061512 in calitate de imputernicit al Operatorului (denumit in cele ce urmeaza “Imputernicit”) si prin intermediul CREATE DIRECT S.R.L. cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Subimputernicit”). Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: Operatorului la Techtronic Industries UK Ltd, 22 Market Street, Maidenhead, SL6 8AD Anglia.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
• Nume;
• Prenume;
• Numar de telefon.
in plus, pentru castigatori:
• E-mail (pentru cei care doresc link-ul de incarcare al dovezilor pe e-mail);
• Data nasterii;
• Adresa de livrare;
• CNP (codul numeric personal se solicita doar castigatorilor de premii peste 600 lei in vederea impozitarii, pentru restul castigatorilor aceste date se vor prelucra conform cu art. 9.3.6 al prezentului Regulament);
• Voce;
• Semnatura;
• Codul numeric personal va fi colectat in cazul castigatorilor pentru care Operatorul, este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
3. Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in vederea: Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care angajatii Create Direct gestioneaza relatia cu participantii la Campanie.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului. Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, precum si a se asigura ca relatiile cu participantii la concurs sunt gestionate in mod adecvat de catre angajatii Create Direct.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite, dupa cum va fi cazul doar pentru excutarea activitatilor din prezentul Regulament de catre acestea, Imputernicitului Operatorului – Unique One sp. z o.o si Subimputernicitului Operatorului – Create Direct, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 90 de zile de la finalizarea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora. Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/Imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
- dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
- dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
- dreptul la portabilitate a datelor;
- dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionate anterior printr-o cerere adresata Operatorului la Techtronic Industries UK Ltd, 22 Market Street, Maidenhead, SL6 8AD Anglia.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate si faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfasurarii Campaniei si ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni. Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Leave a comment